Kríza definitívne zmenila pohľad na fungovanie manažmentu a obnažila niektoré, zatiaľ nedostatočne diskutované problémy.
Pozeráte na svojich zamestnancov ako na partnerov, ktorí do spoločnosti investujú svoj čas a znalosti? Viete, ako si v pokrízovom období zabezpečiť ich lojalitu? Uvažujete, ako reagovať na mladú generáciu, tzv. „Generáciu Z“, ktorá má úplne iné pracovné návyky a finančné nároky? Vnímate zavádzanie zmien v spoločnosti ako výzvu a posun vpred? Rozmýšľajte do budúcnosti! Budete po kríze patriť k víťazom alebo k porazeným? Brožúra ponúka inovatívne a inšpiratívne myšlienky, ktoré reagujú na všetko, čo kríza zmenila a mala zmeniť v myslení manažérov. Urobte krok dopredu a pouvažujte nad riešeniami, ktoré doteraz ešte nikto nepriniesol.
Obsah
1.KRÍZA HODNÔT A JEJ DOPAD NA PERSONÁLNY MANAŽMENT
2.PERSONÁLNY MANAŽMENT – ZAČAŤ MUSÍME OD SEBA
3.SPRÁVNI ĽUDIA NA SPRÁVNE PRACOVNÉ MIESTO
4. ZAMESTNANEC AKO INVESTOR
5. GENERÁCIA „Z“
6. ZMENA AKO PERMANENTNÝ NÁSTROJ MANAŽMENTU