Marketing: principy a nástroje - Jan Koudelka, Oldřich Vávra, Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing: principy a nástroje - Jan Koudelka, Oldřich Vávra, Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007
Marketing: principy a nástroje - Jan Koudelka, Oldřich Vávra, Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007

Marketing: principy a nástroje

Terminologický slovník Čítať viac

Vydavateľstvo
Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007
Počet strán
267

Terminologický slovník Čítať viac

Naši škriatkovia o tomto titule zatiaľ nemajú viac informácií, ale akonáhle ich získame, túto stránku doplníme.
  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania (2)
Marketing: principy a nástroje - Jan Koudelka, Oldřich Vávra, Vysoká škola ekonomie a managementu, 2022
Brožovaná väzba
Čeština, 2022
Vypredané

Marketing: principy a nástroje - Jan Koudelka, Oldřich Vávra, Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007
Brožovaná väzba
Čeština, 2007
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024

Viac o knihe

Terminologický slovník
Čítať viac
Počet strán
267
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9788086730134
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
2199653
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Vysoká škola ekonomie a managementu
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Pravda nie je vždy krásna, ale aj napriek tomu po nej túžime.“

Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2 - Elena Favilli, Francesca Cavallo, 2018
Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2
Elena Favilli, Francesca Cavallo