Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017

21,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017

Hegarty on Advertising

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading... Čítať viac

Vydavateľstvo
Thames & Hudson, 2017
Počet strán
232

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

21,95 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2023
Brožovaná väzba
Angličtina, 2023
Na sklade 1 ks
-5 %

20,92 €


Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2011
Pevná väzba
Angličtina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Slzotvorca - Čierna ruža - Erin Doom, Cosmopolis, 2024
Hegarty on Advertising - John Hegarty, Thames & Hudson, 2017
21,95 €

Viac o knihe

What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom and insight from the man behind hugely effective and influential campaigns for brands such as Levi Strauss, Audi, and Unilever. The book is both an advertising credo and a brilliantly entertaining memoir, divided into two parts. The first offers John Hegarty’s personal insights and advice on the advertising business: Ideas, Brands, The Agency, Briefs, Pitching, Storytelling, and Technology. In the second, Hegarty talks about his own career and experiences, from his early days working with Charles Saatchi to the founding of Bartle Bogle Hegarty (BBH) in 1982 and its rise to global renown with offices in London, New York, Singapore, Shanghai, Mumbai, and Sao Paulo. This essential addition to any advertising executive’s shelf is now fully revised and ready to inspire a new generation of marketers.
Čítať viac
Originálny názov
Hegarty on Advertising
Počet strán
232
Väzba
pevná väzba
Rozmer
180×240 mm
Hmotnosť
865 g
ISBN
9780500293638
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
296866
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Thames & Hudson
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Stačí dávať pozor. Poznatky prichádzajú vždy, keď si na ne pripravený, a ak dokážeš čítať znamenia, naučíš sa všetko, čo potrebuješ na ďalší krok.“

Záhir - Paulo Coelho, 2008
Záhir
Paulo Coelho