Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

38,27 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

Visual Merchandising

Window Displays, In-store Experience

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Čítať viac

Vydavateľstvo
Laurence King Publishing, 2021
Počet strán
224

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
39,95 €

38,27 €

-4 %
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (2)
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2016
Brožovaná väzba
Angličtina, 2016
Na sklade 1 ks
-3 %

34,59 €


Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2011
Brožovaná väzba
Angličtina, 2011
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Severská princezná - Michaela Ella Hajduková, Motýľ, 2024
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
38,27 €

Viac o knihe

Write well. Live well.

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing.

With 100 inspiring prompts, insights and exercises specially devised by an award-winning author and creative writing teacher, discover how to write well - and thrive. This comprehensive guide to visual merchandising covers both window dressing and in-store design, as well as all the other elements, real or virtual, used to enhance the contemporary retail experience. Featuring a range of shops, from fashion emporia such as Selfridges, Printemps, and Bergdorf Goodman to small outlets, the book offers practical advice, supported by tips from the most inspiring visual merchandisers and creative directors across the world.

It reveals the secrets of their profession and all there is to know about the latest technology, mannequins, props etc. It also examines the psychology and ever-changing trends behind consumer behaviour.

Visual merchandising is presented through lavish color photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry.
Čítať viac
Počet strán
224
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
215×279 mm
Hmotnosť
973 g
ISBN
9781913947323
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1879389
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Laurence King Publishing
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„V Prahe a ešte na niektorých iných miestach som sa naučil byť sám. Byť sám sebou som sa doteraz nenaučil. Sám viem byť aj v dlhom rade na kapry. Ide to bez námahy, nemusím sa na to ani sústredí - pokiaľ si ma nevšímajú, na množstve ľudí okolo nezáleží. No na to, aby sme boli sami sebou, potrebujeme druhých.“

RAJc je preč - Pavel Vilikovský, 2018
RAJc je preč
Pavel Vilikovský