Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022

11,96 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Čítaná
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022

Branding that Means Business
Čítaná

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing... Čítať viac

Vydavateľstvo
Economist Books, 2022
Počet strán
240

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Angličtina
14,95 €

11,96 €

-20 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
11,96 €

Viac o knihe

Now, more than ever, your brand is either loved - or it's noise.

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without?

To rise to this challenge, brands must shape not just what consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a new perspective, one that goes beyond business and into the fundamentals of human behaviour.

Branding that Means Business combines the latest business thinking with psychology, sociology, and anthropology to show that a brand can't serve a business unless it connects with people.

Equipped with these human-based perspectives, you'll have the tools to create, enhance and distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a must-have in the minds and lives of your consumers.
Čítať viac
Počet strán
240
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
198×129 mm
Hmotnosť
201 g
Rok vydania
2022
Naše katalógové číslo
1883237
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Economist Books
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Musí existovať vedecký odôvodnená súvislosť medzi pôvabom človeka a jeho nezmyselným správaním. “

Krásny omyl - Vi Keeland, 2019
Krásny omyl
Vi Keeland