Race for Tomorrow - Simon Mundy, HarperCollins, 2022

12,34 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Race for Tomorrow - Simon Mundy, HarperCollins, 2022
Race for Tomorrow - Simon Mundy, HarperCollins, 2022

Race for Tomorrow

A Journey Through the Front Lines of the Climate Fight

One of the Financial Times' best books of 2021 In this compelling journey through twenty-six countries, Simon Mundy traces how the struggle to respond to the climate crisis is... Čítať viac

Vydavateľstvo
HarperCollins, 2022
Počet strán
416

One of the Financial Times' best books of 2021 In this compelling journey through twenty-six countries, Simon Mundy traces how the struggle to respond to the climate crisis is rapidly reshaping... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
12,95 €

12,34 €

-5 %
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Naši škriatkovia odporúčajú

Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024

Viac o knihe

One of the Financial Times' best books of 2021
In this compelling journey through twenty-six countries, Simon Mundy traces how the struggle to respond to the climate crisis is rapidly reshaping the modern world-shattering communities, shaking global business, and propelling waves of cutting-edge innovation.

Telling unforgettable human stories, meeting scientists and business tycoons, activists, and political leaders, this is an account of disaster and survival, of frantic adaptation and groundbreaking innovation, of hope, and of the forces that will define our future.
Čítať viac
Počet strán
416
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
198×129 mm
Hmotnosť
250 g
ISBN
9780008394332
Rok vydania
2022
Naše katalógové číslo
1767143
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
HarperCollins
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo HarperCollins

Čítať viac

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “