Soon: Brands of Tomorrow, Laurence King Publishing

72,69 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Soon: Brands of Tomorrow, Laurence King Publishing
Soon: Brands of Tomorrow, Laurence King Publishing

Soon: Brands of Tomorrow

    This title imagines, envisages and delivers the brands of the future... Čítať viac

    Vydavateľstvo
    Laurence King Publishing
    Počet strán
    160

    This title imagines, envisages and delivers the brands of the future... Čítať viac

    • Pevná väzba
    • Angličtina
    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Moja najväčšia prehra - Will Buxton, mamaš, 2024

    Viac o knihe

    This title imagines, envisages and delivers the brands of the future. From a basis of forward-thinking research into demographic, cultural, technological, consumer and other trends, leading creative thinkers in advertising and design create new visions of how we might buy.
    Čítať viac

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    „Pokiaľ ide o mňa, všimol som si jednu vec. Že keď je človek obklopený šialencami, sám šialenstvu prepadne – ba čo viac, nachádza v ňom isté čaro.“

    Quo Vadis - Henryk Sienkiewicz, 2022
    Quo Vadis
    Henryk Sienkiewicz