How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021

41,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021

How Brands Grow 2

Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oxford University Press, 2021
Počet strán
256

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

41,50 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
41,50 €

Viac o knihe

This book will change the way you think about marketing forever.

Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.

- Second Edition

Table of Contents
1. How Brands Grow (updated, with B2B content removed)
2. Target the (Whole) Market (updated, with B2B content removed)
3. Where New Customers Come From (updated, with B2B content removed)
4. Building Mental Availability (updated)
5. Leveraging Distinctive Assets (updated)
6. Achieving Reach (updated)
7. Word-of-mouth Facts Worth Talking About (updated)
8. Building Physical Availability Part 1 (updated introduction and new focus on presence)
9. Building Physical Availability Part 2 (updated with new focus on prominence and portfolio)
10. New Brands and Acquiring New Buyers (updated)
11. Getting Down to Business-to-Business Markets (new chapter)
12. And Finally, a Bit of Luxury (updated)
Čítať viac
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
Rozmer
153×230 mm
Hmotnosť
520 g
ISBN
9780190330026
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1406621
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Mariana
Neoverený nákup
4.3.2024
Chcem ju tak či tak
Bola mi odpuručená ako “must have”, ak sa chcem pohybovať v oblasti marketingu. Aj keď sa v preklade nedala zohnať, tak ju budem mať aj v angličtine. Proste “must have”. Čítať viac

„Niektoré veci máme iba dovtedy, kým sú stratené. “

Sprievodca strácaním sa - Rebecca Solnit, 2019
Sprievodca strácaním sa
Rebecca Solnit