Efekt očakávania - David Robson, Grada, 2024

Na tému reklama v anglickom jazyku knihy o marketingu od autora Martin Lindstrom

Použité filtre
Zrušiť filtre
Buyology - Martin Lindstrom, Broadway Books, 2010
Buyology 
EN

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,63 €
    Do 14 – 19 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„,,Ľudia, ktorí si myslia, že šťastie sa prikloní na ich stranu aj napriek všetkej logike a overenej matematickej pravdepodobnosti, pretože keď si tajne myslíte, že ste stredom vesmíru, máte pocit, že máte neskutočné šťastie.““

Hra so svetmi - Neal Shusterman, 2022
Hra so svetmi
Neal Shusterman