Päťhviezdičkový víkend - Elin Hilderbrand, Tatran, 2024

Knihy o marketingu od autora Paul J. Gollan

Použité filtre
Zrušiť filtre
The Oxford Handbook of Participation in Organizations - drian Wilkinson, Paul J. Gollan a kol., Oxford University Press, 2010
The Oxford Handbook of Participation in Organizations 
EN

Employee participation encompasses the range of mechanisms used to involve the workforce in decisions at all levels of the organization - whether direct or indirect - conducted with employees or through their representatives...

  • Knihapevná väzba
    180,71 €
    Do 13 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Život nie je film. Nikdy nevieš, ktorý dátum bude pamätný, ktorý deň nezabudnuteľný. Proste len žiješ. Ráno vstaneš, niečo sa cez deň stane a večer ideš spať. To je pravda. “

Loviť alebo nebyť - Iva Kučerová, 2009
Loviť alebo nebyť
Iva Kučerová