Moja najväčšia prehra - Will Buxton, mamaš, 2024

Na tému reklama s pevnou väzbou knihy o marketingu od autora Jaroslav Světlík

Použité filtre
Zrušiť filtre
O podstate reklamy - Jaroslav Světlík, Eko-konzult, 2012
O podstate reklamy 
CZ

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

  • Knihapevná väzba
    16,59 €
    Do 4 – 5 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Osud nechystá prekvapenia. Robí prípravy, dáva znamenia a vysiela aj zvedov, no len málokto má oči, ktoré to vidia, uši, ktoré to počujú, a um, ktorý to chápe.“

Štyri hostiny - Meir Shalev, 2012
Štyri hostiny
Meir Shalev