Maja Lunde: Vládkyňa vetra. Tatran, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Žltá kniha budovania značky
Martinus
Martinusák odporúča 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná väzba
    30,62 €
    -15 %
    Na sklade > 5 ks

Kult WE - Eliot Brown, Maureen Farrell, N Press, 2022
Kult WE

Nahliadnite do zákulisia firmy WeWork v podaní novinárov, ktorí odhalili škandalózne praktiky jeho bezškrupulózneho zakladateľa trpiaceho grandióznym sebaklamom...

  • Knihabrožovaná väzba
    18,90 €
    Na sklade > 5 ks

The Ultimate Marketing and PR Book - Eric Davies, Nick Smith, Brian Salter, Teach Yourself, 2019
The Ultimate Marketing and PR Book 
EN

If you want to be the best, you have to have the right skillset. From strategy, mobile and ecommerce to social media, SEO and PR, The Ultimate Marketing and PR Book is a dynamic collection of tools, techniques, and strategies for success...

  • Knihabrožovaná väzba
    18,50 €
    Na sklade 1 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nejlepší možný z pokrokových názoru je ten,který má v sobě dostatečnou dávku provokatívnosti, aby jeho stoupenec nohl byt hrdý na svou odlišnost,ale přitahuje i takové množství přivržencu, aby riziko osamocené vyjimečnosti bylo hned zažehnáno hlasitým souhlasem vítězicího množství.“