Moja najväčšia prehra - Will Buxton, mamaš, 2024

Na tému reklama s pevnou väzbou knihy o marketingu od vydavateľstva Eurokódex

Použité filtre
Zrušiť filtre
Praktikum sociálnej komunikácie - Elena Hradiská, Helena Čertíková, Zora Hudíková, Eurokódex, 2013
Praktikum sociálnej komunikácie

Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre

  • Knihapevná väzba
    28,19 €
    Do 4 – 5 dní

Ako sa robia noviny - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010
Ako sa robia noviny

Ide o štvrté, prepracované a plnofarebné vydanie úspešnej, doteraz vždy rýchlo vypredanej knihy. Okrem toho, že je prehľadná, má kultivovaný a zrozumiteľný, každému záujemcovi prístupný jazyk, množstvo farebných grafov, ...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Praktikum mediálnej tvorby - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010
Praktikum mediálnej tvorby

Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu. V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Od tamtamov po internet - Samuel Brečka a kol., Eurokódex, 2009
Od tamtamov po internet

"Textu se skutečně daří ambici, kterou si autorský tým předsevzal, naplnit. Výsledkem je ucelený, věcně správný, spolehlivý a čtivě napsaný výklad, kvalitní nejen odborně, ale i didakticky..."

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Ale práve ten slabý musí­ vedieť byť silný a odí­sť, keď ten silný je prí­liš slabý na to, aby mohol tomu silnému ublí­žiť.“