Medúzy starnú opačne - Nicklas Brendborg, Grada, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007
Advertising Now! Online 
EN

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today...

  • Čítanávýborný stav
    27,65 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihaflexi väzba
    Vypredané

Ekonomika Hollywoodu - Edward Jay Epstein, Mladá fronta, 2013
Ekonomika Hollywoodu 
CZ

Co dnes živí velká hollywoodská studia? Už to nejsou jen tržby z pokladen kin, ale především prodej autorských práv, která je možno odkoupit. Příjmy tak plynou z prodeje licencí na DVD a práva na televizní vysílání až po výrobu figurek filmových hrdinů...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané

Advertising Now! Print - Julius Wiedemann, Taschen, 2006
Advertising Now! Print 
EN

The world's sharpest creative minds are in high demand in the advertising world, because making effective ads takes a whole lot more than just marketing know-how...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané

All-American Ads 1900 - 1919 - Jim Heimann, Taschen, 2005
All-American Ads 1900 - 1919 
EN

A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Pobozkáme sa, dotkneme. Nechceme nič viac. Čo potrebujeme, je na dosah. Všetko ostatné je nepodstatné. Také jednoduché. Nenaplnení sú iba tí, čo nevedia, čo chcú.“

Cez noc - Stig Sæterbakken, 2014
Cez noc
Stig Sæterbakken