Na tému obchod v cudzom jazyku knihy o biznise a manažmente od vydavateľstva O´Reilly
To stay competitive in today’s market,organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet...
-
Knihabrožovaná väzba38,11 €-5 %Do 7 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle