Tomáš Forró: Spev sirén. Absynt, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    35,95 €
    Na sklade 2 ks

Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
Truth in Advertising 
EN

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    11,95 €
    Na sklade 2 ks

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Existuje teória, ktorá tvrdí, že ak raz niekto zistí, prečo a načo presne je vesmír, ten sa okamžite vyparí a nahradí ho niečo ešte oveľa bizardnejšie a nevysvetliteľnejšie. Existuje aj druhá teória, ktorá tvrdí, že sa to už stalo. “