Kreativita a inovácie - Eva Hvizdová, Aleš Čeněk, 2021

8,46 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Kreativita a inovácie - Eva Hvizdová, Aleš Čeněk, 2021
Kreativita a inovácie - Eva Hvizdová, Aleš Čeněk, 2021

Kreativita a inovácie

v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na... Čítať viac

Vydavateľstvo
Aleš Čeněk, 2021
Počet strán
136

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa... Čítať viac

  • Kniha
  • Slovenčina

8,46 €

U dodávateľa
Posielame do 25 dní

Dostupné v 11 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
Kreativita a inovácie - Eva Hvizdová, Aleš Čeněk, 2021
8,46 €

Viac o knihe

Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov. Analytická časť práce vychádzala z primárnych zdrojov, kvantitatívneho prieskumu formou dotazníkov (podnikatelia, zamestnanci) a kvalitatívneho prieskumu formou štruktúrovaného rozhovoru s odborníkmi v danom odvetví. Kvantitatívny prieskum bol vyhodnocovaný v programe Statistica 13.1. (deskriptívna štatistika, modus, medián, priemer, smerodajná odchýlka, frekvenčné tabuľky, Shapiro-Wilkow test normality, Leventov test rovnosti rozptylov, T-test for Independent Samples), pričom pozostával zo skúmaných oblasti kreativity, inovácie, marketingového manažmentu a oblasti demografických charakteristík. Prínosom monografie v teoretickej rovine je deskripcia predpokladov, faktorov a dopadov rozvoja kreatívnej ekonomiky ako riadiacej sily ekonomického rastu. Prínos pre aplikačnú prax spočíva v skúmaní názorov zamestnancov, manažérov a odborníkov z praxe na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente tradičných remesiel. Na základe komparácie prieskumov boli vyvodené závery a odporúčania.
Čítať viac
Počet strán
136
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
230 g
ISBN
9788073808327
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
849559
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Aleš Čeněk
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Milý, píšem vám celkom nahá, lebo chcem byť jednoduchou a úprimnou“

Človek na ulici - Ivan Horváth, 2017
Človek na ulici
Ivan Horváth