Severská princezná - Michaela Ella Hajduková, Motýľ, 2024

S modrou obálkou knihy o biznise a manažmente od autora Marian Gúčik

Populárne filtre
Použité filtre
Zrušiť filtre
Manažment cestovného ruchu - Marian Gúčik a kolektív, Dali-BB, 2006
Manažment cestovného ruchu

Cieľom publikácie je sprostredkovať poznatky súčasného manažmentu v krajinách s rozvinutým cestovným ruchom a tvorivo ich aplikovať v konkrétnych podmienkach slovenskej reality v cestovnom ruchu...

  • Knihabrožovaná väzba
    19,06 €
    -5 %
    Do 18 – 23 dní

Kontroling podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Ľubica Šebová, Tibor Bajaník, Wolters Kluwer, 2015
Kontroling podnikov cestovného ruchu

Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,00 €
    Do 4 – 6 dní

Manažment prevádzky pohostinského zariadenia - Peter Patúš, Marian Gúčik, Jaroslava Marušková, Dali-BB, 2011
Manažment prevádzky pohostinského zariadenia

Snahou autorov je priblížiť problematiku činností pohostinského zariadenia komplexnejšie od zásobovania cez skladovanie, výrobu a odbytu, pričom zdôrazňujú aj hygienické podmienky ich činnosti. Dôraz sa kladie aj na ekonomickú stránku prevádzky...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,00 €
    Na sklade 2 ks

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,40 €
    Do 5 – 9 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„To, čím sme boli na začiatku, je iba nejasná farebná škvrna, na ktorú sa dívame z brehu toho, čím sme sa stali.“

Náhodné úvahy - Elena Ferrante, Andrea Ucini (ilustrátor), 2019
Náhodné úvahy
Elena Ferrante, Andrea Ucini (ilustrátor)