Koncert pre bubon a sekeru -  Július Satinský, Milan Lasica, Slovart, 2024

Čítané v slovenskom jazyku knihy o biznise a manažmente od vydavateľstva Eastone Books

Populárne filtre

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Edícia
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Prebuďte svoju vnútornú silu - Anthony Robbins, Eastone Books, 2012
Prebuďte svoju vnútornú silu

Máte svoj život pod kontrolou alebo sa necháte zmietať udalosťami, na ktoré zdanlivo nemáte vplyv? V knihe Prebuďte svoju vnútornú silu Anthony Robbins, autor medzinárodného bestsellera Nekonečná vnútorná sila, ukazuje...

  • Čítanávýborný stav
    11,99 €
    -20 %
    Na sklade

Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins, Eastone Books, 2006
Z dobrého skvelé (Good to Great)
Martinus
Martinusák odporúča 5

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"...

  • Čítanávýborný stav
    15,19 €
    -20 %
    Na sklade

Ako vedú úspešní lídri - Brian Tracy, Eastone Books, 2010
Ako vedú úspešní lídri

V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby...

  • Čítanávýborný stav
    8,39 €
    -30 %
    Na sklade

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    -20 %
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Firmy, ktoré pretrvajú - Jim Collins, Jerry I. Porras, Eastone Books, 2007
Firmy, ktoré pretrvajú

FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER. Jim Collins a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov...

  • Čítanávýborný stav
    18,23 €
    Na sklade

Manifest každodenného hrdinu - Robin Sharma, Eastone Books, 2022
Manifest každodenného hrdinu

Robin Sharma, legenda vodcovstva a priekopník osobného majstrovstva, už viac ako dvadsaťpäť rokov mentoruje miliardárov, podnikateľských gigantov, superhviezdy, profesionálnych športovcov a smotánku šoubiznisu prostredníctvom revolučnej metodiky,...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    -20 %
    Na sklade

Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

  • Čítanávýborný stav
    15,19 €
    -20 %
    Na sklade

Snehová guľa - Alice Schroeder, Eastone Books, 2009
Snehová guľa

Warren Buffett o živote a biznise...

  • Čítanávýborný stav
    27,99 €
    -30 %
    Na sklade

Vedľajší príjem - Chris Guillebeau, Eastone Books, 2018
Vedľajší príjem

Byť svojím pánom, mať možnosť slobodne sa rozhodovať a realizovať svoje nápady je snom mnohých ľudí. Len málokto sa však odváži urobiť radikálny krok a vymeniť relatívnu istotu zamestnania za neistotu podnikania. A možno to ani nie je potrebné...

  • Čítanávýborný stav
    9,99 €
    Na sklade

Kľúčom je pokoj - Ryan Holiday, Eastone Books, 2021
Kľúčom je pokoj

Všetci veľkí lídri, myslitelia, umelci, bojovníci a vizionári majú spoločnú jednu schopnosť. Umožňuje im nepodľahnúť emóciám, utíšiť rozháranú myseľ a nenechať sa rozptyľovať neustálym prúdom myšlienok.

  • Čítanávýborný stav
    9,59 €
    -20 %
    Na sklade
Apple zvnútra - Adam Lashinsky, Eastone Books, 2012
Apple zvnútra

Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo...

  • Čítanávýborný stav
    14,99 €
    Na sklade

Trendológia - William Higham, Eastone Books, 2010
Trendológia

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je...

  • Čítanávýborný stav
    5,59 €
    -30 %
    Na sklade

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé - Jim Collins, Morten T. Hansen, Eastone Books, 2014
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...

  • Čítanávýborný stav
    13,29 €
    -30 %
    Na sklade

Čo by urobil Google? - Jeff Jarvis, Eastone Books, 2010
Čo by urobil Google?

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady...

  • Čítanávýborný stav
    13,29 €
    -30 %
    Na sklade

Digitálna značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Digitálna značka

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať...

  • Čítanávýborný stav
    6,99 €
    -30 %
    Na sklade

Stručný sprievodca: Google AdWords - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Google AdWords

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby...

  • Čítanávýborný stav
    5,67 €
    Na sklade

Dvakrát meraj - Michael J. Mauboussin, Eastone Books, 2010
Dvakrát meraj

Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    9,59 €
    -40 %
    Na sklade

Kód lídrov - Dave Ulrich, Norm Smallwood, Kate Sweetman, Eastone Books, 2010
Kód lídrov

Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ...

  • Čítanávýborný stav
    15,99 €
    Na sklade

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

  • Čítanávýborný stav
    6,99 €
    -30 %
    Na sklade

Obchod pre všetko - Brad Stone, Eastone Books, 2014
Obchod pre všetko
Martinus
Martinusáčka odporúča 5

Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj....

  • Čítanámierne opotrebovaná
    8,99 €
    -40 %
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Myslela som si, že každý kráčame po vopred určenom priamom chodníku - ale vyzerá to tak, že nie je vôbec žiaden chodník. Samotné kráčanie je tým chodníkom.“

Perelandra - C.S. Lewis, 2016
Perelandra
C.S. Lewis