Medúzy starnú opačne - Nicklas Brendborg, Grada, 2024

Pre začiatočníkov knihy o marketingu v slovenskom jazyku

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Edícia
Väzba
Formát
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Takto sa robí marketing - Allan Dib, Motýľ, 2020
Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ...

  • Knihapevná väzba
    13,90 €
    Na sklade 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie
  • Čítanávýborný stav
    11,12 €
    -20 %
    Na sklade
Ďalšie formáty

Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Čítanávýborný stav
    14,31 €
    -10 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    24,90 €
    Na sklade > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie
Ďalšie formáty

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Čítanávýborný stav
    17,52 €
    -20 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    21,90 €
    Do 6 dní

Calimeromarketing 3.0 v skratke - Karen Romme, René Marcel Ponneker - Pontrain, 2015
Calimeromarketing 3.0 v skratke

Knihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže..

  • Knihapevná väzba
    9,04 €
    -5 %
    Do 6 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Čítanávýborný stav
    7,92 €
    -20 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    9,90 €
    Do 4 dní
  • 21,90 €
    Ihneď na stiahnutie
Ďalšie formáty

Forbidden

Skip Intro. Tak začína Tinova kniha FORBIDDEN, no preskočiť v nej čo i len stranu, by bola obrovská chyba. Prečo? Pretože to nie je len kniha. Sú to dvere do Forbidden sveta. A dáme vám tip: zožeňte si ceruzku. Budete ju ...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    11,00 €
    Ihneď na stiahnutie
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
  • AudioknihaMP3 na stiahnutie
    11,09 €
    -15 %
    Ihneď na stiahnutie
Ďalšie formáty

Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

  • Čítanávýborný stav
    6,40 €
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Marketing - základy a postupy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Marketing - základy a postupy
  • Autorský kolektív

Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?

  • Čítanávýborný stav
    6,60 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Základy marketingu

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,34 €
    -15 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Podnikanie cez internet II + CD - Milan Bednár, Milan Bednár, 2015
Podnikanie cez internet II + CD

Napadla vám niekedy myšlienka otvorenia vlastného internetového obchodu? Určite áno a možno aj internetový obchod prevádzkujete. Predaj tovaru cez internet prostredníctvom internetového obchodu nie je jednoduchý a skrýva sa za tým viac...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    6,50 €
    -35 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
SuperFreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Premedia, 2011
SuperFreakonomics

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné poistky, prečo odísť autom z večierka býva bezpečnejšie než ísť pešo? ...

  • Čítanávýborný stav
    10,36 €
    -20 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja - Otília Zorkóciová, Ekonóm, 2024
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy....


Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom - Vanda Maráková, Belianum, 2015
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002
Priamy marketing

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Pôjdeme ďalej, až kým sa bude dať, a stále sa s obdivom budeme dívať na slnko či mesiac podľa toho, či bude deň či noc.“

Valčík stromov a oblohy - Jean-Michel Guenassia, 2017
Valčík stromov a oblohy
Jean-Michel Guenassia