Vzťahy a pasce - Honza Vojtko, Aktuell, 2024

Knihy knihy o manažmente z edície Základy manažmentu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003
Efektívny marketing 
CZ

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú stratégiu.

  • Čítanávýborný stav
    7,13 €
    Na sklade
  • Čítanámierne opotrebovaná
    5,15 €
    Na sklade

Strategické myslenie - Kolektív autorov, Slovart, 2002
Strategické myslenie
  • Autorský kolektív

Ďalšia z praktických príručiek edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako hospodáriť s vlastným časom.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“