David Walliams: Najhoršie príšery na svete. Slovart, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Advertising for People Who Don't Like Advertising - KesselsKramer, Laurence King Publishing, 2013
Advertising for People Who Don't Like Advertising 
EN

This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more human, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    17,11 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Guerrilla Advertising, Laurence King Publishing, 2006
Guerrilla Advertising 
EN

The advertising industry is in a state of flux. In an age where we can choose what media we consume the traditional channels of TV, press and poster are no longer always the most appropriate for a brand to reach its target audience...

  • Knihabrožovaná väzba
    59,89 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

So You Want to Publish a Magazine? - Angharad Lewis, Laurence King Publishing, 2016
So You Want to Publish a Magazine? 
EN

So you want to publish a magazine? This is your guide. It will show you how to take your concept from idea to proper publication, step-by-step...

  • Knihabrožovaná väzba
    28,11 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Soon: Brands of Tomorrow, Laurence King Publishing
Soon: Brands of Tomorrow 
EN

This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“